Ledenportal terug
donderdag 10-11-2022 - van Ledenadministratie

Via de website https://fcalmere.com kun je inzien welke gegevens de KNVB en FC Almere
van je opgeslagen hebben. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste gegevens.
Via het portal kun je wijzigingen van de gegevens doorgeven aan de ledenadministratie.

Om in te loggen heb je een KNVB relatienummer nodig :

Lukt het niet om je KNVB relatienummer te achterhalen stuur dan een mail naar de ledenadminstratie@fcalmere.com en wij sturen je code binnen enkele dagen op.

 

Via het portal kun je tevens inloggen bij de vrijwilligersappicatie Inzetrooster om je aan te melden voor een van de gevraagde diensten. Ook hiervoor wordt het KNVB relatienummer gebruikt.Binnenkort ontvang je de eerste email met een verzoek je aan te melden voor een van de gevraagde diensten (dienstgegevens-datum en tijd) Raadpleeg svp de handleiding voor het gebruik van Inzetrooster. Heb je nog vragen mail dan naar vrijwilligers@fcalmere.com

 
Vraag wel gelijk een wachtwoord aan voor je privacy.

Uitleg gebruikers Inloggen
In de meeste gevallen log je in via de groene button (link met access-token) die je via e-mail hebt ontvangen van de coördinator of beheerder. Deze link blijft 7 dagen geldig, daarna moet je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Als je je gebruikersnaam en wachtwoord niet hebt of vergeten bent kan je deze naar je toe laten mailen, via de link logingegevens opvragen op de login pagina (https://fcalmere.inzetrooster.nl/). In die mail staat een link (button) waarmee je tijdelijk kunt inloggen zonder de gebruikersnaam en het wachtwoord op te geven. Dan kan je het wachtwoord aanpassen.

Soms gebruiken meerdere personen één e-mailadres. Daarom moet je inloggen met een gebruikersnaam i.p.v. een e-mailadres. Hierdoor kan het zijn dat je meerdere e-mails ontvangt als je de logingegevens opvraagt.

Diensten inschrijven
Op de pagina Alle diensten of Open diensten kun je je inschrijven voor een dienst waar je tijd en zin in hebt. Op de dag van inschrijven kun je ook weer uitschrijven, maar daarna moet je de dienst overdragen.

De beheerder kan je ook voor één of meerdere diensten ingeschreven hebben.

Dienst overdragen

Als je bent ingeschreven voor een dienst dan is het heel eenvoudig om de dienst aan een ander over te dragen. Dat doe je via Mijn pagina en de button 'overdragen'. Je kunt één specifieke persoon of meerdere personen vragen om jouw dienst over te nemen.

De eerste die het verzoek via e-mail accepteert, door op de link (button) te klikken, neemt je dienst over. Je krijgt een e-mail bevestiging als de dienst is overgenomen.

Hoe eerder je het verzoek verstuurt hoe groter de kans is dat je dienst wordt overgenomen.  Profiel aanpassen

Via Mijn pagina en Mijn profiel kan je je contactgegevens aanpassen (voornaam, tussenvoegsel, achternaam, e-mail, telefoonnr., geboortedatum, adres, plaats en postcode) en je kunt een foto uploaden.

De beheerder kan instellen welke gegevens je wel of niet kunt aanpassen.

Personen zoeken
Via de pagina personen kan je de gegevens van elkaar opzoeken. Je kunt dan de diensten en contactgegevens van deze personen zien en dan bijvoorbeeld direct bellen of e-mailen.

De beheerder kan instellen welke contactgegevens voor elkaar zichtbaar zijn.

Fotoboek
Via de pagina personen kan je het fotoboek bekijken. Dat is erg handig als je de naam van iemand binnen de organisatie niet kent.

Jouw agenda
Je kunt ook jouw diensten aan je agenda toevoegen door de Inzetrooster link te koppelen.

© 2013-2022 | Powered by Inzetrooster



Gebruikers informatie.pdf